התרעת חירום טלפונית
מערכת צופר מהווה תחליף לוואטסאפ ומספקת הקפצות טלפוניות בשילוב דו"חות ומערכות עזר תומכות שנבנו על מנת לתרום לסדר והארגון בשעות חירום.
הרעיון הוא פשוט, האחראי על בטחון התושבים /או צוותי החירום ביישוב מקליט הודעה קולית שתשודר בו ברגע לכל קבוצה ופלח שיבחר. ההודעה תתקבל כשיחת טלפון אצל הנמענים ומכאן השמיים הם הגבול...
המערכת מאפשרת שלל פיצ'רים ידידותיים לשימוש שמסייעים לניהול אינטראקציות מהירות עם חברי הכיתות ואפילו עם כלל התושבים במרחב.
חשוב להדגיש: אין צורך בהתקנת אפליקציה. המערכת יושבת בשמיים :)
הקפצה רועשת
הגנה יישובית
פילוח קבוצות
תרחישים ופונקציונליות
בלבול בזמן אמת
בזמן הקפצת הכוח, לא כולם מבינים לאן להגיע במדויק. הקפצה טלפונית+מיקום מדויק על מפה פעילה און ליין שתספר היכן האירוע.
מהירות וזמינות
ברור לכולנו שלרוב, חברי כיתות הכוננות והצוותים למיניהם, נכנסים לוואטסאפ לא בזמן אמת ובייחוד שמדובר בשעות הקטנות של הלילה. הקפצה טלפונית מספקת פתרון מושלם לקבלת הקריאה בזמן אמת.
תלות ברשת האינטרנט
משיחות רבות שערכנו עם חברי כיתות כוננות בארץ עלו תלונות רבות על הגעת מסרון הוואטסאפ בדיליי מה שעיכב משמעותית את זמן הגעת חברי הכיתה לנקודת החירום בעת ההקפצה.
המערכת תאפשר לכם לבצע הקפצה דרך חיוג למספר ייעודי והקלטה ללא תלות באינטרנט.
מי בא לסייע?
לא משנה איזו קבוצת אזרחים נרצה להקפיץ, נראה לקבל תמונת מצב של הכוח שבדרך ותוך כמה זמן הוא מגיע. בצורה זו נוכל לדעת עם מי נדבר באופן ישיר ומי בכלל לא נמצא בישוב ולא ייקח חלק באירוע.
מיפוי מצב תושבים
תושב יקר, האם אתה צריך עזרה? האם נפצעת? האם אתה במקום מוגן או שאתה צריך סיוע להגיע אליו? האם אתה לבד וכמה אנשים איתך? האם זיהית היכן הייתה נפילה או שמעשת רעשים בסביבה?
במשבר חירום נוכל למפות את כל הישוב ולקבל תשובה לכל שאלה מאלפי אנשים תוך דקה.
ניטור כלל התושבים
בזמני חירום בין האזעקות, הלחץ והפחד של התושבים, ישנו צורך מובהק להבין מי מהתושבים נמצא ומי עזב את הישוב. בלחיצת כפתור אחת ניתן להפיק דו"ח מיפוי תושבים לקראת פינוי או כל פעולה. למעשה, תוך דקה ניתן לתקשר עם אלפי אנשים במקביל מבלי שיתקינו אפליקציות וללא צורך באינטרנט או הרשאות שיתוף למיניהן.
ילדים ונוער
בזמן אמת נרצה לשמור על ילדינו אך באופן מבוקר מבלי לגרום לטראומה או לבהלה. נוכל לשלוט בשיחת הטלפון שהילדים יקבלו למכשירים ולתקשר איתם באופן מדוד המותאם לגילם. דוגמא לשיחה מבוקרת כאשר מחבל חדר ליישוב: "היי, כאן לירון הקב"טית, יש לי הודעה חשובה, אם אתה מחוץ לבית ואבא או אמא לא לידך, בבקשה לרוץ למשפחה הקרובה ביותר ולהתקשר לאבא או אמא." בו בזמן שההורה שומע את ההודעה, גם הילד כבר עודכן.
ציבור דתי וחרדי
פיקוח נפש דוחה שבת. בזמן אירוע אמת, תושב דתי לא יוכל לקרוא הודעות כתובות. כאשר התושב רואה מספר בטחוני, ידע שבהכרח מדובר במקרה חירום ויענה לשיחה. כמו כן, באשר למגזר החרדי, המערכת "עוקפת" את הטלפונים הכשרים מאחר ואין תלות וצורך ברשת האינטרנט.
אוכלוסייה מבוגרת
לאנשים מבוגרים קשה יותר להתמצא ברחבי הדיגיטל, לא לכולם מותקן וואטסאפ ולא כולם יכולים לקרוא את ההודעה, בייחוד ברגעים של בלבול ולחץ. הקלטה קולית בשיחת טלפון תגרום לתושב המבולבל לנעול את ביתו מהר יותר מהודעה כתובה.